Håll tummarna!

Håll nu tummarna att jag får ha min prinsessa 29 maj till 5 juni!!
Hennes "familj" ska till turkiet och de fick ingen biljett till henne SOM TUR VA!! Jag sa till socialen att jag totalvägrade att hon skulle åka.. Förklarade varför när jag var där idag, och det  var då jag fick reda på att de inte hade fixat biljett till henne! Mötet gick iallafall rätt bra idag! Fick ha en stor tröja på mig för att dölja magen för den är rätt så svullen!!

Jag saknar henne något enormt mycket.

Jag mår skit vart varannan dag pga illamåendet och mitt psyke!
Är i 7+2 nu! Ska ta en vit äckliga pilla i morgon klockan åtta sen blir de lägga sig igen och hålla kräkningarna nere! Söndag kommer jag ha ont som fan och de kommer nog bli ett riktigt jävla blodbad:( sen måndag åker vår bebis:( vill verkligen inte men vi måste..
Vill ha hem Issa först innan vi skaffar en bebis!! Vill inget annat än ha ett syskon till min prinsessa! Och jag vet inte alls när jag får hem henne till oss igen!

Var på soc i Hörby igår!! Jaa, jag skulle betala min hyra igår! Tror ni jag fick några pengar? Neeeej de fick hon inte..
Det får jag inte fören om 2 veckor! Inga pengar på telefonen och INGET internet:'( Jag DÖÖÖÖR!!

Ska ta något och äta nu för jag mår pecka!

Ska se om en polare kan hämta mig sen ikväll så man kan hitta på lite! Andreas ville inte följa med!


Ska träffa min älskade prinsessa på tisdag! ska se vad man ska hitta på då :)

Mamma älskar och saknar sin Melissa Linda My Hedberg så det gör ont! <3



Kommentarer
Postat av: Miku

Det kommer ordna sej för er, gumman.

Jag är inte troende - inte Kristen i alla fall - men jag tänker be till alla makter att ge er styrka.

Hoppas din advokat är bra och att du får den hjälp du har rätt till.

Kram.

2011-04-29 @ 23:38:09
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0