Skit?

Jag har mått total skit i flera dagar.
Aborten har tagit något extremt hårt på mig!
Jag orkar inte med att göra något, jag känner ingen livsgnista överhuvudtaget!!
Jag vill ha hem mitt barn! Jag klarar fan inte detta mer!


Jag vill må bra jag vill vara lycklig!
Vad har jag förtjänat för att må såhär?
Varför blir jag behandlad på detta viset?
Varför känns de som att jag inte är älskad?

Det är så många frågor men så få svar!
Jag vill ha svar på alla mina frågor!!

Jag vill vara HEL, LYCKLIG och MÅ BRA!

Kommentarer
Postat av: Miku

Finns här om du vill prata!!

Ni kommer klara dethär!

Har du bytt advokat ännu?

2011-05-24 @ 20:46:18
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Postat av: Carro

Gumman, du kommer klara detta. Kämpa på så har du snart din dotter hos dig. Håller tummarna för dig o Melissa.

2011-05-24 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0