Hepp!

Har fått pappret från soc nu.. Och vad står där.. Jo en gång  i månaden fyra timmar I FAMILJEHEMMET!
Jag är inte den som vill göra intrång på andras hem.. Vilket jag får göra nu.. Står även i pappret att jag inte ger Issa närhet, ömhet OCH värme.... ??
Blir så trött på dem ...
 

Är rädd att jag förlorar lägenheten pga att CSN inte fått mina betyg än och jag går INTE tillbaka till soc.. Har äntligen lyckats komma därifrån och ska hålla mig borta därifrån.. Jag vill inte vara en parasit längre...
 
 
 
 
En bild säger mer än hunda ord.. Vad säger denna bild er?
 
 
 
 
Älskar dig Melissa! Du är mitt allt! <3

Kommentarer
Postat av: nata

prata med handledare på komvux (?) . de måste hjälpa med CSN. jag bråkade måd CSN i augusti. fick sina pengar. dem missade att registrera min betyg:-(( . plocka dotter och stick nånstans. andra stad i norra sverige. sen kontakta kvinnojouren i staden och be om hjälp! du är hennes mamma.

Svar: Har pratat med dem... De har heller inte fått betygen än ... Så förhoppningsvis får de in betygen någongång under veckans gång... Jag ringer CSN vart annan dag o hör med dem om de fått in betygen...

Jag funderar faktiskt på det men jag är jätte rädd att det blir ett LVU på det hela... Och det vill jag verkligen inte
My Hedberg

2012-10-20 @ 23:06:03
Postat av: nata

men vad är skillnad mellan LVU och vad har du nu!!!! nästan ingen!! kontakta advokat!!!!

Svar: Sol placering är att jag fortfarande har vårdnaden om henne. Har en jätte bra advokat nu så förhoppningsvis får jag hem henne rätt så fort
My Hedberg

2012-10-21 @ 18:18:34
Postat av: nata

hur kan vissa sin kärlek, varme, mm till barn om du kan inte träffa barnet. hur kan du vissa till soc att du kan inte bor utan dotter???!!!!
kram

Svar: Det undrar jag också. kram
My Hedberg

2012-10-21 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0