Skola och andra problem

Kommer göra bloggen öppen för allmänheten nu...

Jag har börjat studera, vilket är bra...
Börjar få tag i mitt liv nu och det är jag faktiskt stolt över.

Jag och Andreas har blivit tillsammans igen ... Kom underfund med att jag klarar mig inte utan han .. Är nog menat att jag ska leva med han .


 Har ny socialsekreterade på familjevårdenheten så har en annan blåst jävel som har hand om mitt fall.. Och de har bestämt att jag INTE får träffa min dotter mer än en gång i månaden 4 h... Innan hade jag henne 4 gånger i månaden 20 h/mån...
Varför gjorde de inte detta i början för? Jag fick panik när jag fick reda på det och ville bara slå sönder saker ... Jag saknar min dotter något så fruktansvärt mkt...

 Älskar min dotter mer än annat på denna jord!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0