Går åt rätt håll

Äntligen nu börjar det gå åt rätt håll.. Har fått tag i en bra advokat, så förhoppningsvis får jag hem Melissa snart.
Jag går omvårdnadslinjen, har flyttat från lägenheten i Vollsjö till ett hus i Sommarbyn med Andreas, så är sambo. Vi väntar en liten knatt. Är i vecka 24+4 nu. Och graviditeten flyter på.
Bara socialen som ska låta mig vara..

Har sagt upp kontakten med min mor och min bror. Så har väl bara pappa, min syster och Benny och hans familj i mitt nätverk samt mina vänner..
Reduserat rätt mycket om man säger som så.


Ska ha min sessa på lördag så blir fira Morsdag då.. Kanske ut till Forsakar om det är fint väder annars blir det nog Andys eller bada =)
Älskar dig till månen och tillbaka mitt underbara lilla troll<3
 
 
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0